Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię „Mama, Tata, tablet”

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię „Mama, Tata, tablet”

Według badań Millward Brown S.A., przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje (FDN), ponad 40 proc. dzieci w Polsce do drugiego roku życia korzysta z tabletów i smartfonów, a blisko 30 proc. dzieci w tym wieku korzysta z tych urządzeń codziennie. W przedziale wiekowym: 5-6 lat odsetek dzieci korzystających z urządzeń mobilnych wzrasta aż do 84 proc. Nowa kampania FDN „Mama, Tata, tablet” zwraca uwagę na zagrożenia związane ze zbyt wczesnym i niekontrolowanym korzystaniem z urządzeń elektronicznych przez dzieci.

Niekontrolowane korzystanie przez dzieci z urządzeń mobilnych może być dla nich szkodliwe, podczas gdy odpowiednio dobrane treści, dostosowane do wieku dzieci i odpowiednio dawkowane, mogą pozytywnie wpłynąć na ich rozwój. Kluczem jest, jak zwykle – umiar.
Podstawowym elementem kampanii „Mama, tata, tablet” jest kilkuminutowa, humorystyczna animacja stylizowana na film przyrodniczy, prezentująca nowy gatunek „Homo tabletis”. Głosu projektowi użyczyła Krystyna Czubówna.
Więcej informacji na stronie: www.mamatatatablet.pl.
Platformę kampanii stanowi dedykowany serwis internetowy. Po wejściu na stronę można zapoznać się z wynikami badań i materiałami kampanii, czy wskazówkami przygotowanymi dla rodziców. Rodzice będą mogli dowiedzieć się, jakie są rekomendacje FDN, za pośrednictwem kierowanej do nich broszury. Wszystkich, którzy będą chcieli poradzić się w kwestiach dotyczących korzystania przez dzieci z nowych technologii, Fundacja zaprasza też do skorzystania z bezpłatnego numeru Telefonu dla Rodziców i Nauczycieli w sprawie Bezpieczeństwa Dzieci 800 100 100.

Aneta Kmiecik

Skip to content
Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/sptarnow/domains/sp1tarnow.pl/public_html/wp-content/plugins/simple-lightbox/includes/class.utilities.php on line 545